נציג העצמאים החרדים: "סיוע לא יעזור, המצוקה שלנו היא תזרימית"

אסתי פלד No Comments on נציג העצמאים החרדים: "סיוע לא יעזור, המצוקה שלנו היא תזרימית"

דוד הרציג המייצג את העצמאים החרדים, בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מעריך כי ישנם 70 אלף עצמים חרדים בישראל. לדבריו הוא מצפה שחברי הכנסת החרדים יחלו לפעול למענם, "מביאים פרופ' שלא פתחו מעולם חנות פיצה או טמבוריה, הם לא מבינים את המצוקה שלנו"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דוד הרציג המייצג בעלי עסקים חרדים בשל משבר הקורונה התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן הסביר את הצורך בהקמת ההתאגדות העצמאים החרדים, "קמו הרבה קבוצות לא מהמגזר שלנו במטרה לייצג את העצמאים, אך החלה שם הסתה מטורפת כנגד הציבור החרדי שהציגו אותם כלא עובדים", הסביר הרציג והעריך כי "אנחנו מייצגים מעל 70 אלף עצמאים חרדים. רוצים ללכת לנציגי הציבור שלנו ויש לנו מספיק כוח כלכלי כי אנחנו פשוט קורסים".

על הצורך בייצוג פוליטי לבעלי העסקים מסביר הרציג, "חבר כנסת הוא לא פקיד באוצר אבל אני יכול להשמיע את קולי דרכו. באוצר מביאים פרופ' שלא ניהלו מחייהם עסק, חנות פיצה, טמבוריה או כל עסק קטן אחר. מדברים איתנו על 6 אלף ש"ח והמספרים לא נכונים מה גם שיורד מזה חצי", על הקושי מול הרשויות, "מבקשים למלאות טפסים שמאוד קשה למלאות. והמדינה יודעת בלחיצת כפתור בדיוק כמה אנחנו מרוויחים והם לא צריכים באמת את הטפסים שלנו שרק מקשים עלינו".

עוד הוסיף הרציג, "אין לי טענות כלפי המדינה במשבר – אנחנו צריכים נציג מהמגזר העסקי שייצג אותנו מול הממשלה. תנו לנו רק לצוף מעל המים", הוא מבקש, "תעצרו את הבנקים כי כל הבעייה שלנו היא תזרימית, כסף קטן כזה או אחר זה לא יעזור".

 



0 תגובות